2020

Beograd Prajd je 2020. godine usled globalne pandemije poprimio novi oblik, pod sloganom ‘’Solidarni i u četiri zida’’. Solidarnost i uzajamna podrška ne smeju da prestanu ni za vreme vanrednih okolnosti, izolazije i fizičkog distanciranja. Zbog toga je Nedelja Ponosa ove godine bila puna raznolikog sadržaja, koji je bio dostupan preko onlajn platformi. Dofađaji su bili kako zabavnog tako i informativnog karaktera. Organizovani su paneli na kojima se razgovaralo o ključnim remama za LGBTI+ zajednjcu, kao što su zakoni i savezništvo, lajvovi preko kojih smo imali prilike da čujemo lične priče transrodnih i nebinarnih osoba i zabavne emisije sa različitom tematikom, od mode do turbo folka. Ovi onlajn događaji omogućili su ljudima da na bezbedan način budu uključeni u Nedelju Ponosa, što je posebno značajno za sve one koji ne bi bili u mogućnosti da fizički dođu na Prajd šetnju. 

Pored toga, svakog dana Nedelje Ponosa, a u okviru kampanje ‘’Samo hrabro’’, objavljivana je po jedna fotografija koja se osvrće na neki društveni problem sa kojima se suočavaju pripadnici i pripadnice LGBTI+ zajednice. Kratki video ‘’Hej Ti’’, koji je okupio ljude iz zajednice i saveznike i saveznice sa ciljem da se pošalje poruka LGBTI+ ljudima da nisu sami, veoma je uspešan na društvenim mrežama i uspeo je da ostvari preko 60 000 pregleda samo na Instagramu. Medijska kampanja ‘’Šta nas žulja?’’ započeta je time što je 22.09.2020. Nataša Bekvalac na televiziji skrenula pažnju na probleme sa kojima se LGBTI+ osobe susreću zbog toga što njihovi međusobni odnosi nisu prepoznati pred zakonom. Kampanju je nakon toga podržao veliki broj javnih ličnosti, a važan element kampanje bila je i peticija za usvajanje Zakona o građanskom partnerstvu.